«Blocs de ciència», a la ràdio

Postejat per Jacme on Dec 19, 2007 a general |

Estes darreres setmanes Blocs de ciència s’ha anat obrint camí per emissores i revistes. Entre altres llocs, trobareu una entrevista a Daniel Closa al número 34 de la revista Nat (podeu mirar-ho aquí), i podeu veure una entrevista que li van fer al programa La Malla de Canal Blau TV (cliqueu aquí per veure el programa i a partir del minut 8 veureu la intervenció).

I estos dies nadalencs, si escolteu Catalunya Ràdio, potser sentireu una falca promocional d’un llibre que vos sonarà… apreteu al «play» de més avall per escoltar-la!

Share and Enjoy:
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google Bookmarks

7 Comments

losimo
Dec 19, 2007 at 20:01

A RAC1 també?


 
Jacme
Dec 20, 2007 at 18:41

pos jo diria que no, només a Catalunya Ràdio (que costa quartos!) :D


 
Daniel Gil
Dec 20, 2007 at 19:01

Estem davant d’una dels primers casos de blogger mediàtic a casa nostra???


 
Nightwing80
Dec 20, 2007 at 19:13

D’aquí a la dominació del món només hi ha un pas…
;D


 
Toni Sellas
Dec 21, 2007 at 07:48

Un dubte sobre els teus podcats: només es poden descarregar o escoltar? Vull dir que no he sabut trobar l’RSS per subscriure’m als podcasts :-(


 
Jacme
Dec 21, 2007 at 11:30

hola toni!

a l’apartat “sobre el basar” (http://www.basar.cat/?page_id=2) hi surt, i a més a més a baix de tot de la pàgina hi surt junt amb l’rrs del bloc.

El del podcast és
http://www.basar.cat/?feed=podcast


 
Jacme
Dec 21, 2007 at 11:31

@dani: no t’ho sabria dir del cert, s’hauria de mirar, però potser sí… :D

@night: de fet gairebé el dominem!!!! HA! HA! HA! HA! :P


 

Reply

Additional comments powered by BackType

Copyright © 2010 el basar de les espècies Alguns drets reservats. Tema de Laptop Geek.