Col·laboració amb el 100è Joc Literari

Postejat per Jacme on Mar 17, 2009 a general |

El bloc Tens un racó dalt del món arriba avui al 100è joc literari. Pareix mentida que una iniciativa com esta arribe al màgic número 100, però la il·lusió i el treball que hi dedica el JM Tibau ho han fet possible: des del Basar només puc dir una cosa: moltes gràcies per tot, jesús!
I per a celebrar-ho com cal ens hem sumat al Joc aportant un text enigmàtic, el fragment inicial d’un llibre en concret que heu d’endevinar:

«El jorn que va nàixer l’Estevet, el seu pare, el senyor Ramon, després d’esperar anys i anys aquella criatura tardana, per les contingències del comerç, no va poder estar perenne al costat de la seva esposa.
Les compradores batxilleres, semblava que s’havien avingut per no deixar-lo complir com a pare, i allí, a “La Puntual”, la botiga de vetes-i-fils de més crèdit i de més gir de quatre carrers de llarg a llarg, que ara una cana de treneta, que ara una ruixa, que ara quatre pams de floc, entre compra i tafaneria, el van tenir entretingut a darrera el taulell, menter la pobra muller, allí damunt, a l’entresol, complia la missió materna de donar fruit al senyor Ramon, amb la llevadora a l’alcova, i dues veïnes a la sala.»

Encara no sabeu quin llibre és? vinga, una pista, tot i que és ben evident… l’autor té un cognom ben ocellívol, talment com la imatge que trobareu tot seguit:

Trobareu les instruccions per a participar en aquest joc a Tens un racó dalt del món. Podreu obtenir punts per al sorteig mensual que, en aquest cas, és un lot de llibres de Cossetània Edicions, i qui encerti més fragments inicials aconseguirà, a més i sense sortejos, un dels llibres de Tibau dedicat.

Share and Enjoy:
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google Bookmarks

10 Comments

p-cfacsbc2v
Mar 17, 2009 at 22:51

Bona pista! :-)


 
Assumpta
Mar 18, 2009 at 01:47

Bon text i bona pista!! :-) )


 
Assumpta
Mar 18, 2009 at 01:50

Perdó… m’havia oblidat enllaçar el meu blog, és que aquest teu funciona diferent que el meu i sóc una mica torpe jeje… Deia que bon text i bona pista :-)


 
McAbeu
Mar 18, 2009 at 08:35

Bona pista i molt bon llibre!. És el primer que encerto :)


 
Dan
Mar 18, 2009 at 09:06

Eii! Aquest em sembla que ja el tinc. Vaig a seguir la ronda!


 
bajoqueta
Mar 18, 2009 at 09:23

El vaig llegir fa poc :)


 
Jacme
Mar 18, 2009 at 14:07

he estat mirant els altres textos, i mira que hi ha textos difícils, que no sé d’a on són… :D

el que compta és que tots xalem amb este joc especial!!!


 
aigua
Mar 18, 2009 at 18:11

Si no fos per aquestes pistes :)


 
Jesús M. Tibau
Mar 18, 2009 at 22:56

gràcies per la col.laboració


 
Carme
Mar 22, 2009 at 12:44

Què bé, Jaume! El teu és el primer que endevino!
Ai, i com m’he pogut embolicar?! XDDDDDD


 

Reply

Additional comments powered by BackType

Copyright © 2010 el basar de les espècies Alguns drets reservats. Tema de Laptop Geek.