Bruixa de sol · «Hivern»

Postejat per Jacme on Feb 17, 2009 a podcasts d'asteroides |

A l’ebresfera no acostuma a abundar la literatura. Mai, en les radiografies del Dani, el sentim dir que hi ha hagut un augment espectacular de blocs literaris. I potser això no és del tot dolent, ja que ens permet apamar i llegir detingudament (mai no tant com voldríem, però) blocs com el de Bruixa de sol, que aprofita per escriure’l Mentre la roba s’eixamora.

Contes, música, pensaments, fotografies… i poemes. I si ve els primers són fragments brillants com diamants, els poemes prenen uns tons ben irisats, d’heli pur o de raig de lluna. I aquí en ve un podcast (perquè ja ho sabeu, com aquí o aquí, que no cal tindre un llibre publicat per a ser una bona poeta).

La música del podcast és de Revolution Void, i la cançó és la titulada Nebulous Notions.

Hivern
M’aixoreja el fred espès
i la boira
que pixa pels cingles
i per les cantonades brutes d’este hivern.

Al ras, la nit sense lluna,
al ras, la tendra pell dels llavis erms,
al ras, la meua ànima nua.
Clivellada.
Desangelada.

Estoicament me retrobo
i m’abraço.
Replego les ales cansades.
Retorno amb el fred.
Encara palpo a les butxaques
malaguanyades paraules.

Share and Enjoy:
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google Bookmarks

2 Comments

bruixadesol
Feb 18, 2009 at 20:26

Gràcies Jacme,

Fa gràcia, fa gràcia retrobar-se les pròpies paraules passades pel sedàs d’un lector que reinterpreta amb la seua veu i la seua música. Agraeixo el podcast i també les teues paraules.


 
Jacme
Feb 19, 2009 at 23:27

un plaer, ja ho saps! :D

i continua escrivint, eh?! :P


 

Reply

Additional comments powered by BackType

Copyright © 2010 el basar de les espècies Alguns drets reservats. Tema de Laptop Geek.